logo

17 Kasım 2017

Düzenli Pedallamanın Sağlık İçin 5 Eşsiz Yararı

1. Kilolorınızdan Kalıcı Olarak Kurtulun
İstenilen hızlı kilo vermek ise bisiklet buna hizmet etmez.
Hatta başlangıçta belki bir miktar kilo bile aldırabilir.
Ancak düzenli olarak pedallamak sürdürülebilir bir kilo kaybı ile zamanla ideal kiloya ulaştırır. Kişi hiç yormayacak bir sürüş temposu olan 15-20 km/s hızda saatte yaklaşık 600 kcal enerji harcar.
Günlük egzersiz süresini birkaç saate çıkarmak söz konusu bisiklet olunca yorgunluk ya da sıkıntı yerine eğlenceli bile olacaktır.
Dahası kişi yalnızca bir saat pedal çevirdiğinde metabolik ve fizyolojik değişimlerin tetiklenmesiyle yağ ve karbonhidrat yakımı etkinlik süresinin sonrasında devam eder.
Düzenli olarak her gün 30-45 dakika egzersiz yapmanın bazal metabolizma hızını kalıcı olarak yükselttiği biliniyor.
Yalnızca haftada üç kez 45 dakika bisiklete binen diyabetli 24 kadın ve erkek üzerinde yapılan araştırma, sekiz haftada göbek bölgesindeki yağların %48 oranında azalması sonucunu vermiştir.
Sonuç olarak günde bir saat pedallayarak bir kaç ay içinde fazla kilolarınızdan kalıcı olarak kurtulabilirsiniz.
Devamı haftaya….. Bizi takipte kalın 🙂

Share
1917 Kez Görüntülendi.
#

SENDE YORUM YAZ

1+5 = ?